Monday 4 October 2010

Spain - post partum - day 1

M-am intors din Spania.
A fost o experienta tare placuta si distractiva. Am invatat multe - cum ar fi: sa citesc in spaniola, sa vorbesc fara grija ca am un accent .. hai sa ii spunem, delicat - CRIMINAL :)) si, mai ales, faptul ca, daca am crezut ca grecii au o gandire alambicata, m-am inselat amarnic!! Grecii nu le ajung spaniolilor nici la degetul mic de la picior!! :))
Prima mea intalnire cu Spania a fost aeroportul din Madrid unde mi-au trebuit 45 de minute si o calatorie cu metroul ca sa imi pot lua bagajele. De ce? Pentru ca!! :))
Apoi a urmat calatoria cu metroul. A fost ceva oarecum asemanator unei plimbari lungi in padure. Desi era de o curatenie impecabila, am nimerit langa niste spanioli nu chiar atat de impecabili si intr-un labirint pe mai multe etaje de tuneluri si linii de metrou. Stiati ca Madridul are 12 linii de metrou? Eh! Eu tocmai am aflat! :)) 
A fost tare distractiv sa car dupa mine 25 de kile de bagaj in sus si in jos pe scari - nu chiar toate rulante. De ce atatea? Pai mama prietenei mele care locuieste acolo este o mamica buna si i-a trimis copilei ceea ce i-a cerut...un pic mai mult de jumate din bagajul carat de mine pe scari :)) Noroc ca s-a mai indurat cate un englez sau francez sa ma ajute sa car bagajoiul meu.
Pentru a ajunge in Sevilla a trebuit sa iau si trenul. La casa de bilete era o coada infernala. Se pare ca toti voiau in Sevilla - epidemie frate! Asa ca am nimerit fix ultimul loc din trenul de ora 19:30. Toate bune si frumoase, doar ca ceasul era 15:30 cand am cumparat eu biletul :)) Ca atare, m-am dus si mi-am luat o carte de citit. 
Ma gandeam sa imi iau in engleza, dar m-am razgandit in ultimul moment si am ales un roman de amor "ghebos" scris in spaniola - am zis ca, daca tot trebuie sa pierd vremea, sa o pierd si eu constructiv si sa incerc sa mai "umflu porcul in ajun" in incercarea disperata de a avea un vocabular mai bun...Pana la final s-a dovedit a fi o idee buna. Dar, sa revin!
Ca sa ai access la tren treci printr-un filtru ca check-in-ul de la aeroport. Mi-a placut ideea de a elimina "nasul" din ecuatie! Trenul era foarte curat. Iar spaniolii au fost foarte draguti in a ma ajuta sa pun cele 25 de kile mentionate anterior pe raftul pentrui bagaje de deasupra capului. Noroc ca nu s-a spart sticla care il sustinea! :)) 
Calatoria de doua ore jumate a fost foarte..rapida, mai ales ca am citit tot drumul (am ales o carte care m-a captivat - spre norocul meu).
Din Sevilla a trebuit sa vina sa ma ia iubitul prietenei mele - care a intarziat cam 30 de minute. Timp in care am mai citit un pic :)) Deja era ceasul 22:30 cand nu mai puteam de foame si m-am dus sa-mi iau un sendvis si un ceai de pe la un stand de fast food. A aparut si "inculpatul" fix-exact dupa ce am platit copioasa mea masa :)) Saracu'! A trebuit sa astepte sa devorez eu sendisul :)) Adica, vreo 5-6 minute, la ce foame imi era :))
Am ajuns, intr-un mare final, si in Jerez de la Fronterra, in Audrey Cocktail & Karaoke, clubul de karaoke al prietnei mele cele mai bune. Aveau concurs de karaoke si, cum Ally este DJ-ul, a fost nevoita sa ramana la club. N-am realizat cat de dor imi era de ea pana cand am reusit sa ne vedem. 
Daca era sa ne vedeti ati fi spus ca era intr-un film siropos :)) Imbratisandu-ne si chitaind de fericire in mijlocul clubului :)) Ma rog, poate nu o fi fost chiar mijlocul exact, ca eram la iesirea din cabina ei, dar tot se uita lumea la noi :))
Asa arata un om dupa aproximativ o
zi intreaga de calatorit cu diverse
mijloace de transport in comun :))
Am stat pana la 3:30 noaptea in club, sa termine de inchis, si am iesit in alte cluburi din oras. A! Am uitat sa mentionez ca am fost TARATA la club in hainele de calatorie (blugi si un tricou amarat) si cu geanta de mana incarcata cu tot felul de obiecte deosebite, cum ar fi incarcatoarele sau ochelarii de soare care mi-au "folosit" de minune la orele alea din noapte :)) Astea sunt detalii importante pentru ca, in Spania, cluburile nu se obosesc sa dea banii pretiosi pe scaune sau fotolii - acolo se sta in picioare, cu geanta (plina pana la refuz) pe umar si cu paharul de alcool in mana!
Abia acum realizez eu de ce m-am trezit a doua zi cu o durere infernala de umeri!! :))
Am ajuns la Ally acasa pe la 7 dimineata si am adormit ca un pui de gaina sub aripa clostii.

2 comments:

  1. Ma bucur ca te-ai simtit bine si sper sa repeti..Ally

    ReplyDelete
  2. M-am distrat si SIGUR mai vin! Da' data viitoare nu scapi la fel de repede de mine!!
    Promit!!

    ReplyDelete