Wednesday 6 October 2010

Spain - post partum - day 2

Dupa o zi mai mult decat extenuanta am reusit si eu sa dorm..pana la 9 de dimineata :)) Adica - vreo doua sau 3 ore. Dar nu mai puteam sa stau in pat...Asta fara a mai pune la socoteala faptul ca exact sub geamul de la dormitorul meu era un...hai sa ii spunem "domn" care s-a ganidt ca e momentul perfect de taiat lemne (Dumnezeu stie pentru ce!) si de tuns iarba si de facut cel mai ingrozitor zgomot posibil!
Cum sunt o fata delicata nu i-am spus tot ce gandeam...asa mai "de dulce".
In schimb m-am dus si am infulecat un sendvis ramas de cu seara si un pahar de apa. E! poate o fi fost o cana, ca pana am gasit-o am cam rascolit bucataria :)) O mini aventura dragalasa ca sa imi incep ziua cu zambetul pe buze :))
Dupa acea masa copioasa, ma gandesc - ce fac eu acum? Ca doar nu o sa ma duc peste oameni sa ii trezesc..desiiii... ma cam tenta ideea :)) M-am abtinut, totusi, si m-am pus pe cautat o bucata de hartie si un pix, sa las oamenilor un bilet, sa stie ca m-am trezit.
Zis si facut - in cele din urma. Am pus biletelul (ma rog, foaia de format A4, indoita in 2 - daca asta poate fi numita "biletel") pe usa frigiderului prins acolo cu un magnetel in forma de inimioara iubareata. Cum era singurul magnet de pe acel frigider, m-am gandit ca il vad..
M-am dus inapoi in pat si m-am pus pe terminat cartea mea cea noua si interesanta (nu, serios! chiar a fost superba!)
Oamenii au "cazut" din pat pe la orele 1 ale dupa-amiezii si am fost sa mancam "de dimineata" si sa bem o cafea.
Asa am descoperit eu ca ador mancarea spaniola - absolut superba! Daca ma mut acolo, garantat ajung cat casa :))
Mai pe seara am fost si l-am luat pe baietelul lui Jesus. O scumpete de baiat (doar cand vrea). Si am iesit la un alt suc cu inca un amic al lor.
Nu stiu cand s-a facut ora 20 si a trebuit sa deschidem clubul. Doar stiu ca m-am super distrat.
Seara a fost dementiala. Am reusit sa ... cant.. si eu cate ceva inainte sa vina clientii. Daca as fi cantat cu ei acolo ii lasam clubul fara clientela in noaptea aia :)) Exagerez, normal, dar nu chiar asa de mult :))
Am invatat sa mixez muzica si m-am simtit tare bine ca am putut sa ajut si eu la ceva - ma rog...sa nu incurc chiar atat de mult he he he. M-a distrat incredibil de tare sa vad ca exista oameni care canta cu mult mai rau decat mine :)) Si m-am distrat la culme pe baza pronuntiilor de genul "My Head will go on" :)) si acum ma bufneste rasul!! Spaniolii n-au nici o treaba cu pronuntia cuvintelor din engleza!! :)) Plus ca TOATE hiturile sunt traduse in engleza. Am auzit "My Way" - "pardeoz", se numeste "A mi manera" - de "enshpe" ori!
Ce am facut, primul lucru
atunci cand am ajuns in Berber?
Vedeti si voi singurei poza! :))
Clubul l-am inchis (ma bag si eu pe lista ca musca in lapte, dar e povestea mea asa ca, sac!) pe la 4 si am fost scoasa in oras la cea mai tare discoteca din zona - Berber.
Foarte misto! Astia au dat ceva bani pe scaune - in zona de VIP :))
Noroc ca unul dintre baieti avea cunostinte si am putut intra in zona de VIP ca aveam niste pantofi cu toc cui care imi terminasera picioarele! Multumesc Juan Antonio! :))
Dar, chiar si cu durerile infernale de picioare, tot am dansat pana m-a durut intr-o parte! Vorba aia - baba, la frumusete, sufera! Nu ma puteam desminti, nu?
Si iar am ajuns acasa pe la 7 de dimineata!

2 comments:

  1. hahahaha a fost genial, dar de ce nu povestesti si partea cand am facut poze cu o mireasa acolo ca si cum ar fi fost maimutza saraca....trebuia sa faca poze cu toata lumea hahaha, a fost genial
    ally

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha - uitasem de faza cu mireasa :))
    Da - in Berber a venit o mireasa - frumusica foc. Si ce sa vezi, Ally a mea ma ia de mana si da fuga la ea: putem face si noi o poza cu tine?
    Femeia ce sa zica - da, normal!
    Facem noi poza, zambarete foc - nimic de zis, frumos din partea miresii :))
    Doar ca, acuma, ca a vazut lumea ca femeia statea la poze, ca o mica maimutica, s-au dus toti la ea :)) Cred ca a vazut femeia aia la blitzuri ce nu a vazut Barack Obama in ziua alegerilor!! :))
    Demential!
    Dar, noi am fost primele ;)

    ReplyDelete