Thursday 27 May 2010

Oare de ce??

Prietena mea vorbea de Noroc (cu litera mare) Norocul ca Norocul..o fi el "personaj" sau nu, eu am o alta problema, anume Prostia! Tot cu majuscula, ca tot personaj a devenit, in ultima vreme.
De ce Prostia? E simplu: am fost prosti cand am ales asemenea oameni sa ne conduca. Ma refer aici la romani ca popor, pentru ca prosti am fost cei care am votat pentru actualii nostrii "dragi" conducatori (in speranta unei schimbari in bine) si prosti au fost cei care nu au iesit la vot, crezand ca votul lor nu conteaza!! Tot prosti au fost cei care au votat impotriva lor, sperand ca alegerile nu au fost masluite! - Deci, iata-ne un popor de prosti condusi de niste exemplare de organisme unicelulare (sincer - nu pot sa ii compar cu nici un animal, pentru ca nici un animal oricat de urat, imputit sau rau nu merita asemenea jignire!!) care isi vad doar interesul lor meschin si care ne baga pe noi, prostii, in datorii pana peste cap, taie pensiile minuscule spre inexistente ale oamenilor de rand care nu vor mai avea din ce sa traiasca si salariile oamenilor care se chinuie sa isi duca traiul in cloaca asta de taxe si impozite...
M-a cam lutat valul, ca sa ma exprim poetic, dar, parca imi ia sangele foc cand vad ca "ei" stau cu burta la soare si dorm in plenul sedintelor unde ar trebui decisa soarta unei tari frumoase si bogate. O tara locuita de oameni saraciti si prin buzunare (de indolenta lor) si in adancul sufletului (de stress, lipsa de bani si imposibilitatea de a le oferi copiilor lor un viitor sigur!)
In conditiile astea, se mai mira careva de cati romani tineri pleaca in "tarile calde" precum berzele la sfarsitul verii, sa isi faca un viitor undeva unde sa isi poate intemeia o familie, un camin...??

3 comments:

  1. Irina, din pacate nu e vorba ca te-a luat valul, ci doar treci printr-o faza in care pui punctul pe i. In Romanica noastra draga, nu conteaza studiile, limbile straine vorbite, diplomele, cursurile sau training-urile suplimentare, ci pilele, spaga si favoritismele. E de kko, asadar vom fi inca doua "berze" care pleaca spre "tarile calde"...

    ReplyDelete
  2. shi yo care am votat liber shi neconditzionat unde ma incadrez?? k intre proshti nu ma regasesc ...

    nu sunt totzi la fel ... asha k ...

    where i am???

    ReplyDelete
  3. @ anonymus:
    eu vreau sa cred ca toti romanii au votat liber si neconditionat. in articolul de mai sus m-am referit doar la sperantele care se aflau in sufletul fiecaruia.
    acum, daca tu ai pus o stampila pe acel buletin de vot fara a avea in minte un anume rezultat (daca iese X merge mai bine tarii, sau, daca iese Y, macar nu mai e X la conducere, sau orice alt rezultat), inseamna ca tu reprezinti exceptia care confirma regula :) toate regulile au si exceptii, nu?
    plus de asta, nu voi pretinde niciodata ca detin adevarul suprem, eu scriu doar parerea mea. o parere care cred ca se aplica marii majoritati, din nefericire..

    ReplyDelete